Liity jäseneksi

Eurooppanaiset ry:n jäsenenä olet osa naisliikettä ja Eurooppa-liikettä Suomessa. Pääset osallistumaan keskusteluun EU- ja Eurooppa-asioista erityisesti tasa-arvon näkökulmasta. Jäsenmaksut mahdollistavat toimintamme toteuttamisen – siksi Eurooppanaisten jäsenyys kannattaa!

Eurooppanaiset ry on puoluepoliittisesti sitoutumaton yhdistys. Jäsenmaksumme on 25 euroa. Jäsenmaksun voit maksaa Eurooppanaisten tilille: FI90 1200 3000 0027 33. Kirjoita maksun viestikenttään oma nimesi tai sen jäsenen nimi, jonka puolesta maksat jäsenmaksun.

Voit liittyä jäseneksemme täyttämällä oheisen verkkolomakkeen.

Liity jäseneksi täällä!

Jäsenten tiedot tallennetaan sähköiseen FloMembers-rekisteriin. Lähettämällä jäsenlomakkeen hyväksyt tietojen tallentamisen. Eurooppanaiset ry:n hallitus hyväksyy uudet jäsenet kokouksessaan.